dinsdag 14 oktober 2014

Echtstudio

Hebben jullie ook al de omslagdoeken ontdekt van Echtstudio. Je kunt bij hen het patroon gratis downloaden en het liefst daar wol kopen :). Maar heel veel zijn overstag gegaan voor de Tweed van de Zeeman. Daar haakte ik er ook 1 in. De donkere beige. 5 bollen verder op haaknaald 10, ik had hem in een week klaar


Nu ben ik pas weer lid geworden van de Vrouwenvereniging van onze kerk. Half november hebben we daar een verkoping van. Van alles wordt er verkocht, de creatieve tafel heeft het er maar druk mee en zijn oa aan het haken geslagen. Ik heb bovenstaande doek voor de verkoping gehaakt en kreeg ook al twee bestellingen binnen. Ik ben nu bezig met een donkerblauwe. Dit keer de Saskia van de Wibra. De draad is iets minder dik, daarom op naald 8 gehaakt. Maar hij is zeker zo lekker warm als de vorige en wordt ook lekker royaal. Ik denk nog een een toer of 4 haken en dan de franjes eraan en ook deze is dan klaar. Ik haak er dus 1 in de week. Dan ga ik weer verder met een grijze, ook op bestelling. Mijn eigen omslagdoek? Ik kom er niet aan toe, haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten